אם אתם בעלי עסק אתם לבטח יודעים כי בעידן בו אנו חיים, אתר אינטרנטי הוא מוצר הכרחי עבור קידום העסק שלכם והגדלת מחזור ההכנסות שלכם. מחקרים מראים כי הגולש הממוצע מבקר באתר כ-40 שניות בלבד. מדוע? ממגוון סיבות – הוא השתעמם, הוא לא מצא במהרה את מה שהוא מחפש, לא היה לו נוח להתמצא באתר וכן הלאה.
אתר מעוצב ואיכותי, בעל חוויית משתמש איכותית, ידי סטודיו לעיצוב גרפי הפונה בדיוק לקהל היעד שלכם, יגרום לגולשים באתר לרצות להישאר ויגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות שלכם.
אז איך מאפיינים אתר ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר, כזאת שתגרום לגולשים שלכם לבצע המרות ולחזור לאתר שלכם שוב ושוב?
עושים זאת על ידי אפיון אתר נכון ואיכותי שייעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים ויכלול את השלבים הבאים שרכזנו עבורכם. אם האתר שלכם לא תוכנן ו/או נבנה על פי השלבים הבאים והוא אינו כולל את כל הפרטים הללו, כנראה שמדובר בבונה אתרים שאינו מקצועי דיו וכדאי לכם להתרחק עכשיו לפני שאתם מבזבזים כסף וגורמים לנזק תדמיתי אמיתי לעסק שלכם!
זכרו – בניית אתר היא הוצאה משמעותית ואתם רוצים להיות בטוחים שתעשו אותה פעם אחת בלבד ושלא תתנו לתקציב שלכם להתנופף ברוח כלא היה.
מה השלבים באפיון אתר מקצועי? ואיך עושים את זה נכון? ריכזנו עבורכם את כל הפרטים והשלבים ההכרחיים שפשוט אסור לכם לוותר עליהם:
- הגדרת מטרות ויעדים: בראש ובראשונה, נגדיר מהן המטרות שלנו ומהם היעדים אליהם נרצה להגיע – הן מבחינת חשיפות, הן מבחינת מעגל הלקוחות וכמובן הגדלת ההכנסות שלנו מהאתר. האם האתר הוא אתר סליקה המאפשר לגולשים לרכוש את המוצר שלכם אונליין? האם הוא מפנה אותם ליצירת קשר או להשארת פרטים? ומה כמובן הכי רלוונטי עבורכם? רק לאחר שתאפיינו את הצרכים שלכם והמטרות, תוכלו לגשת ולבנות תוכנית איכותית ורלוונטית, כזאת שתשיג את המטרות שלכם ברמה הטובה ביותר.
- מחקר וניתוח: נלמד היטב מי הם המתחרים שלכם, מהן החוזקות שלהם, מהי אסטרטגיית השיווק שלהם וכמובן איך אתם, יחד אתנו, בונים תוכנית פעולה אפקטיבית ויכולים לגבור על המתחרים ולמשוך לקוחות אליכם בצורה האיכותית ביותר. זכרו שהתחרות בכל שוק היא גדולה והלקוחות שאינם נמצאים כרגע אצלכם, כנראה נמצאים אצל המתחרים שלכם, או עלולים להגיע אליהם מאוד בקרוב. התחרות מתחילה עכשיו!
- אפיון חוויית משתמש: חוויית משתמש היא למעשה ה”תורה” שבזכותה הגולשים באתר שלכם יישארו יותר זמן, יבצעו רכישות ואף ישובו לגלוש בו במועד מאוחר יותר. נתחיל בהגדרת קונספט ושפה בולטים וייחודיים שיובילו אתכם ויבליטו אתכם על פני המתחרים. נקדיש מחשבה וניתוח מעמיק לזרימה בתוך האתר, לנוחות המשתמש ולסדר הפעולות אותו נרצה שהגולש באתר יקיים. חוויה נעימה יותר, נוחה וברורה תגביר משמעותית את הסיכויים לרכוש או להירשם כמנויים.
- אפיון לצורכי קידום: עיצוב האתר שלכם יכול הכי יפה שראיתם עד היום, כזה שברגע שנכנסים אליו הוא פשוט לא יוצא מהראש. אבל אם הוא אינו מקודם כהלכה, מי יכנס לראות את כל היופי?
אם הוא אינו מותאם לקידום SEO בגוגל ובמנועי החיפוש, העונה על ההגדרות המחמירות ביותר, סביר להניח שתהיה לכם בעיה בקידום האתר. אפיון לצורכי קידום יכלול כמובן את מבנה האתר, את חלוקת העמודים בו והתגיות השונות, את הכותרות וכמובן התוכן ומילות המפתח.
בתום שלב האפיון הקפדני והמעמיק, נתחיל לעצב ולתכנת את האתר שלכם, ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר, תוך שמירה על כל הכללים שיסייעו לכם להגיע ליעדים ולהגשים את המטרות.
המאמר נכתב על ידי חגית דמתי web the net – 073-272-4051