המקומון לציבור הדתי במודיעין
  • חדשות
    • קורונה
    • חברה וקהילה
    • חינוך
    • ספורט
  • חדשות הציבור הדתי
  • נדל"ן
    • דירות למכירה במודיעין -מכבים-רעות
    • דירות להשכרה במודיעין מכבים-רעות
  • כלכלה וצרכנות
    • תיירות ונופש
    • עצות מהמומחים
  • תרבות ופנאי
  • דעות
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
  • חדשות
    • קורונה
    • חברה וקהילה
    • חינוך
    • ספורט
  • חדשות הציבור הדתי
  • נדל"ן
    • דירות למכירה במודיעין -מכבים-רעות
    • דירות להשכרה במודיעין מכבים-רעות
  • כלכלה וצרכנות
    • תיירות ונופש
    • עצות מהמומחים
  • תרבות ופנאי
  • דעות
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
המקומון לציבור הדתי במודיעין
  • חדשות
    • קורונה
    • חברה וקהילה
    • חינוך
    • ספורט
  • חדשות הציבור הדתי
  • נדל"ן
    • דירות למכירה במודיעין -מכבים-רעות
    • דירות להשכרה במודיעין מכבים-רעות
  • כלכלה וצרכנות
    • תיירות ונופש
    • עצות מהמומחים
  • תרבות ופנאי
  • דעות
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
  • חדשות
    • קורונה
    • חברה וקהילה
    • חינוך
    • ספורט
  • חדשות הציבור הדתי
  • נדל"ן
    • דירות למכירה במודיעין -מכבים-רעות
    • דירות להשכרה במודיעין מכבים-רעות
  • כלכלה וצרכנות
    • תיירות ונופש
    • עצות מהמומחים
  • תרבות ופנאי
  • דעות
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
ראשי » כלכלה וצרכנות » טעויות נפוצות במודעות ממומנות בפייסבוק

טעויות נפוצות במודעות ממומנות בפייסבוק

19 ביולי 2022

מערכת הפרסום של פייסבוק היא מערכת יעילה מאוד אך יחד עם זאת היא עלולה לפעמים להיות מבלבלת. יש הרבה אלמנטים שעליהם צריך לשים דגש – סוג הקמפיין, תקציבים, קהלים קריאייטיבים למודעות, אופטימיזציות ועוד. לכן, משווקים ועסקים המשתמשים במערכת לפעמים עושים טעויות קריטיות שגורמות לקמפיין שלהם להיות לא יעיל ולא רווחי. במאמר נעבור על טעויות נפוצות בפרסום ממומן בפייסבוק.

בחירה במטרת קמפיין שגויה

גם אם אתם מפרסמים מנוסים בפייסבוק, בחירת מטרת הקמפיין הנכונה יכולה להיות מסובכת. אפשרויות רבות נראות דומות אחת לשנייה ולחלקן יש אפילו הגדרות אופטימיזציה זהות. אבל, בחירה ביעד שגוי לקמפיין עלול להרוס לחלוטין את תוצאות הקמפיין שלכם. האלגוריתם של פייסבוק מציג את המודעות שלכם לאנשים שסביר להניח שישלימו את המטרה שבה בחרתם – אם תבחרו תנועה לאתר ואתם בעצם רוצים מכירות, ככל הנראה שלא תקבלו את התוצאות שאתם רוצים.

בחירה באפשרות תקציב שגויה

במקרים רבים, הפעלה של CBO (ייעול אוטומטי של התקציב לקמפיין), יכול לפשט את הקמפיינים שלכם ולשפר את התוצאות. עם CBO, אתם לא צריכים לקבוע תקציב לכל קבוצת מודעות. במקום זאת, אתם מקצים תקציב ברמת הקמפיין ומאפשרים לפייסבוק לפזר אותו בין קבוצות המודעות שלכם. אם אתם לא בטוחים כמה להוציא על כל אדסט זה פתרון אידיאלי עבורכם. אבל, אם הקמפיין שלכם מורכב יותר וכולל הרבה אדסטים וקהלים בגדלים שונים, CBO לא בהכרח יהיה הבחירה הטובה ביותר ושימוש בשיטה הזאת יכולה לגרום לקהלים מסוימים שלכם לראות פחות את המודעות ביחס לקהלים אחרים.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של חדשות מודיעין וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
צילום: פיאלקוב דיגיטל
להזניח קהל חם

כאשר אתם בונים קמפיינים, כדאי להשתמש במשפך מכירה עם 3 שלבים כקו מנחה באסטרטגיה השיווקית שלכם. במילים אחרות, קמפיינים עשויים להיות מכוונים לקהלים שנמצאים בראש המשפך (בדרך כלל מדובר בקהל קר – שלא מכיר את המותג ולא ביצע איתו אינטראקציה בעבר). אבל, אם אתם משתמשים בקהלים האלו עבור כל הקמפיינים שלכם, אתם מזניחים את הקהל החם (קהל שמכיר את המותג או שכבר ביצע איתו אינטראקציה בעבר). זה אומר שאתם מפסידים הזדמנויות קריטיות להפוך גולשים ללקוחות, במיוחד כאשר מדובר בגולשים שנמצאים בתחתית המשפך. כדי להציג מודעות לקהל חם, בנו קהלים של רימרקטינג – במערכת הפרסום של פייסבוק יש מספר אפשרויות של רימרקטינג שאפשר ליצור.

לסיכום

המאמר הוכן על ידי מערכת איזיקלאוד שמנגישה אחסון AWS לקהל ישראלי, כדי שמשווקים ובעלי עסקים יבינו מדוע הקמפיינים בפייסבוק לא מצליחים להם ומה ניתן לעשות כדי לשפר אותם. חשוב לשים לב לבחירה נכונה של מטרת הקמפיין, שימוש נכון באפשרויות הקתיב שיש במערכת של פייסבוק ובחירה נכונה של קהל עם דגש על קהל רימרקטיגנ.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של חדשות מודיעין וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎דתי מודיעין‎
פרשת השבוע: פרשת שלח־לך
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:32
20:33
ירושלים
19:07
20:30
חיפה
19:21
20:34
באר שבע
19:29
20:30
טוב תודה - גננים מומלצים להקמת גינות
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
לפרטים: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אינטרנט אתר השבוע בני נוער בריאות ורפואה בר מצווה בתי ספר האגף לשירותים חברתיים המלצת דתילי הרב אליעזר שינוולד התנדבות חדשות בחירות 2008 חדשות הבידור חדשות הנוער חדשות העיר חדשות הציבור הדתי חדשות חסד מקומי חדשות כלכלה חידון פ"ש חיים ביבס חינוך חנוכה טיולים וטבע ילדים כתבות מד"א מודיעין מודיעין מכבים רעות מלחמת חרבות ברזל משרד החינוך נדל"ן נפתלי בנט נשים ספורט ספרים עיריית מודיעין עמיעד טאוב פארק ענבה פינת האימוץ פרשת השבוע צרכנות קהילה קורונה ראיון 4X6X8 שכונת נופים תרבות
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס