האם גם לכם יצא לתהות על טיבן של הדמויות “הרעות” באגדות? מדוע בחרו לפעול כפי שפעלו והאם הן מתחרטות על כך?
עוץ לי גוץ לי – גרסת האישון, תקליטור חדש בדיבובה של אורנה בנאי ובהפקת “ילדי החלומות”, מציג לראשונה את השתלשלות האירועים בזוית חדשה ומאפשר לאישון להציג את הדברים מנקודת ראותו ולקחת אחריות על מעשיו, גם אם הם היו לא ראויים.
התקליטור די.וי.די מכיל תשעה שירים מתוך המחזמר המקורי “עוץ לי גוץ לי” מאת אברהם שלונסקי ודובי זלצר ועפ”י סיפור האחים גרים. השירים נקשרים בסיפור מסגרת, המפגיש את האישון עוץ לי גוץ לי עם דין, ילד בן 10, שמזהה אותו מהתמונה שבספר. האישון מבקש לספר לדין בעצמו את סיפור האגדה, שבסופה הוא מבקש לחשוף צדדים נוספים באישיותו ולשנות את תדמיתם הרעה של השדונים.
התקליטור די.וי.די מוגש באנימציה תלת מימדית חדשנית ומרהיבה בביצוע סטודיו קלאצ’ וכן עיבודים והפקה מוזיקלית חדשים ומרגשים בביצוע ענת שאבי ואורנה בנאי.
זהו התקליטור די.וי.די השני בסדרת “המשוררים שלנו” ששם לו למטרה לחבר את ילדי ישראל למשוררים הגדולים ולחשוף אותם לתוכן איכותי, חינוכי ומעשיר. התקליטור הקודם “שירים וסיפורים מאת נתן אלתרמן”, בדיבובו של מוני מושונוב, זכה בתקליט זהב ואף הוצא במהדורה שנייה לרגל כך.
התקליטור די.וי.די יופץ ברשת חנויות סטימצקי החל ב- 1 בינואר 2009 ומחודש פברואר בכל רשתות השיווק. מחירו 59.90 ₪.
ענת שאבי, מנהלת ומייסדת החברה: “השילוב בין כתיבתו הייחודית של שלונסקי, הויזואליות של סטודיו קלאץ’ וכמובן הדיבוב של אורנה בנאי, חושפים את הילדים באופן חוויתי לתכנים ויזואליים ומילוליים איכותיים ולמסרים ערכיים, דבר שהיה חשוב לי במיוחד כאמא לילדים וכאמנית. תקוותי שהזווית הייחודית שבה מוצג הסיפור, תאפשר דיון של ההורים עם ילדיהם על לקיחת אחריות אישית על מעשים שגויים ומנגד פיתוח יכולת לתקן ולהמשיך הלאה מבלי להישען על טעויות העבר”.
“ילדי החלומות”, חברה מובילה בתחום פיתוח והפקת תוכן איכותי לילדים, שמה לה למטרה לייצר דו שיח בגובה העיניים מתוך כבוד ורצון לגשר בין הדורות. זאת באמצעות העלאת המודעות ליצירות הקלאסיקה והתרבות של העבר, בביצוע עכשווי, תוך הטמעת ערכי העבר בעולם המודרני. החברה בראשותה של ענת שאבי עוסקת במגוון פעילויות לילדים הכוללות את אוסף התקליטורים בסדרת “המשוררים שלנו”, את פסטיבל “ילדי החלומות” ופעילויות בגני הילדים המתבססות על שירי משוררים ומסרים מתוכם תחת הסלוגן “לחלום, לשאוף ולהגשים” על מנת ליצור מציאות חיובית ולהגשים את מקסימום הפוטנציאל הגלום בנו.