אם יש לכם עסק, אתם בוודאי רוצים שהוא ימשיך לעבוד היטב במשך כמה שיותר זמן, וגם, כמובן, שיניב לכם הכנסות. אם אלה הן אכן המטרות שלכם – פרסום בפייסבוק הוא הדרך המשתלמת והטובה ביותר עבורכם. למה דווקא פייסבוק ואיך עושים את זה נכון? כל התשובות – במאמר שלפניכם.
פייסבוק – המקום בו נמצאים כולם
אם תשאלו היום 10 אנשים אם יש להם חשבון פייסבוק, סביר להניח שלפחות 8 מתוכם יגידו שכן. לא משנה מה דעתם על הרשת החברתית שעשתה מהפך בכל העולם – רוב האנשים מתחזקים חשבון פייסבוק, וזאת עובדה. אם להיות מדויקים – בישראל יש למעלה מ-4 מיליון משתמשים בפייסבוק בחודש, ורוב האנשים נכנסים לחשבון שלהם כל יום, ובדרך כלל גם כמה פעמים ביום.
אז אמנם הרבה מאוד אנשים נכנסים לרשת החברתית כדי להעלות תמונה אישית שלהם או כדי לקבל אינפורמציה על חיים של אנשים אחרים, אבל הם נכנסים לשם גם כדי לקבל מידע על ארגונים, בעלי מקצוע ובאופן כללי – על נותני שירותים. פרסום בפייסבוק מאפשר לכם, כבעלי עסקים, להגיע בדיוק אל קהל היעד שלכם, מאפשר לאנשים שהיו מרוצים מהשירות שלכם להמליץ עליכם לאנשים אחרים ומאפשר לכם לבצע פרסום שממוקד נכון ומגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
איך עושים פרסום בפייסבוק?
באופן עקרוני אפשר לעשות פרסום בפייסבוק באופן עצמאי. פייסבוק דאגו לכך שליד כל פוסט שמפרסמים בעמוד העסקי יהיה כפתור שיאפשר לקדם את אותו פוסט, וגם הקידום דרך מנהל המודעות הוא לא מאוד מסובך. למרות זאת, מי שזה לא תחום ההתמחות שלו ולא למד בדיוק איך לפלח נכון את הקהל, לתקצב נכון את המודעות ולעשות אופטימיזציה מקיפה – עלול להגיע למצב של הוצאות מאוד גבוהות בלי שהן יחזירו את עצמן בכלל. לעומת זאת, אם בוחרים להמשיך לעשות את מה שיודעים לעשות הכי טוב, היינו – לנהל את העסק, ולתת את המושכות של פרסום בפייסבוק בידי מקצוענים – אפשר להגדיל מאוד את מעגל הלקוחות, וכמובן שגם את הרווחים.
UFIRST – מקצועני פרסום בפייסבוק
משרד הפרסום UFIRST מתמחה בתחום של פרסום בפייסבוק ומנהל עמודים וקמפיינים פרסומיים של עסקים וארגונים רבים. דרך העבודה של המשרד בנויה משלבים מאוד ברורים:
- הכרת הלקוח – איסוף כל המידע הרלוונטי אשר יסייע לפרסום יעיל במדיה החברתית.
- פילוח קהלים – לאחר ההבנה המדויקת של העסק, צרכיו וקהלי היעד הפוטנציאליים שלו, אנחנו מפלחים את הקהל הקיים בפייסבוק ומטרגטים את המודעות אך ורק לקהלים אלה.
- יצירת מודעות – אנחנו דואגים לייצר מודעות שעובדות, היינו – מודעות בעלות קריאייטיב חזק וויז’ואל חזק, כאלה שאי אפשר להתעלם מהן. כשקהל היעד הוא קהל שרוצה את השירות או המותג שאתם מוכרים והמודעה מושכת את העין – הסיכויים שיפנו אליכם גדלים בצורה משמעותית.
- ניתוח תוצאות – אנחנו נמצאים כל הזמן במעקב אחר הביצועים של המודעות שלכם, כך שאנחנו תמיד יודעים כמה הוצאות וכמה הכנסות יש, וגם איזה מודעות עובדות טוב יותר. על פי ניתוח הנתונים אנחנו משנים את התקציב את משך זמן הקמפיין, את התמונה או את הטקסט, כך שאתם מקבלים כל הזמן את התוצאות הטובות ביותר שאפשר לקבל.
אם אתם רוצים שהפרסום שלכם בפייסבוק ינוהל על ידי אנשים שמבינים את הרשת החברתית ואת חוקי הפרסום בה – אנחנו כאן לשירותכם.
לקבלת מידע נוסף אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטל’ 072-3340711 או דרך האתר
ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.