המקומון לציבור הדתי במודיעין
  • חדשות
    • קורונה
    • חברה וקהילה
    • חינוך
    • ספורט
  • חדשות הציבור הדתי
  • נדל"ן
    • דירות למכירה במודיעין -מכבים-רעות
    • דירות להשכרה במודיעין מכבים-רעות
  • כלכלה וצרכנות
    • תיירות ונופש
    • עצות מהמומחים
  • תרבות ופנאי
  • דעות
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
  • חדשות
    • קורונה
    • חברה וקהילה
    • חינוך
    • ספורט
  • חדשות הציבור הדתי
  • נדל"ן
    • דירות למכירה במודיעין -מכבים-רעות
    • דירות להשכרה במודיעין מכבים-רעות
  • כלכלה וצרכנות
    • תיירות ונופש
    • עצות מהמומחים
  • תרבות ופנאי
  • דעות
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
המקומון לציבור הדתי במודיעין
  • חדשות
    • קורונה
    • חברה וקהילה
    • חינוך
    • ספורט
  • חדשות הציבור הדתי
  • נדל"ן
    • דירות למכירה במודיעין -מכבים-רעות
    • דירות להשכרה במודיעין מכבים-רעות
  • כלכלה וצרכנות
    • תיירות ונופש
    • עצות מהמומחים
  • תרבות ופנאי
  • דעות
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
  • חדשות
    • קורונה
    • חברה וקהילה
    • חינוך
    • ספורט
  • חדשות הציבור הדתי
  • נדל"ן
    • דירות למכירה במודיעין -מכבים-רעות
    • דירות להשכרה במודיעין מכבים-רעות
  • כלכלה וצרכנות
    • תיירות ונופש
    • עצות מהמומחים
  • תרבות ופנאי
  • דעות
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
ראשי » כלכלה וצרכנות » קורס הדרכת מכירות לבניית צוות מכירות מנצח

קורס הדרכת מכירות לבניית צוות מכירות מנצח

עידן הראל 11 בנובמבר 2015

צוות המכירות הוא בדרך כלל "הפנים של החברה". נציגי המכירות הם, קודם כל, נקודת המגע שבין החברה ללקוחות שלה והלקוחות הם האיבר החיוני ביותר בגוף העסק. לכן, הביצועים של נציגי המכירות הם אלה שיקבעו אם החברה תצליח או תיכשל. מסיבות אלה, חשוב להקצות זמן רב ומשאבים משמעותיים להכשרת צוות מכירות איכותי. אז איך עושים זאת? הנה כמה שלבים שיעזרו לכם לבנות צוות מכירות מנצח.

(צילום: באדיבות אתר pixabay)

שלב א'
פיתוח והדפסה של "מדריך לאנשי המכירות". המדריך צריך להיות ידידותי למשתמש ולכלול מידע על המוצר או על השירותים של החברה. המדריך הוא חלק מהתוכנית לקידום צוות המכירות וחשוב שיהיה ישיר וכתוב בשפה ברורה ולא טכנית. המדריך אמור לכלול את כל המידע הרלבנטי שנוגע למפרט המוצר, לסגנון ולתכונות ומידע עדכני על התמחור.

שלב ב'
ניתוח צרכי החברה שנוגע להכשרת או הדרכת מכירות וקביעת יעדי ההכשרה. למשל, מה צריך צוות המכירות לדעת על החברה ועל המוצרים / השירותים שלה, על מנת שיתפקד ביעילות? מהן המיומנויות והטכניקות הספציפיות שבהן צריך לצייד את צוות המכירות? איך תמדד ההצלחה?

שלב ג'
מחקר והתייעצות עם אנשי מקצוע בענף, ובכלל זה גם אנשי מכירות בכירים בחברה עצמה, כדי לקבוע את השיטות והטכניקות היעילות ביותר למכירת המוצר / השירות של החברה. ממצאים אלה צריכים להיות זמינים כמסמך מודפס, כדי שאפשר יהיה ללמוד אותם ולהתייחס אליהם בזמן הלימוד.

שלב ד'
קביעת נושאי הסדנאות והקצאת זמן שיספיק ללימוד משמעותי. הסדנאות אמורות לכלול נושאים כמו: ידע המוצר, התמצאות בשוק או בתעשייה, מיומנויות מכירה, ניהול ההתארגנות והשטח וסוגיות משפטיות ואתיות. אם זה רלבנטי, אפשר להזמין להשתלמות מומחים מתוך החברה, שיציגו את חלקם בתהליכי המכירה, בתחומים כמו: פיתוח המוצר, התקנת המוצר, מכירות ושירות לקוחות.

שלב ה'
פיתוח סדנאות הכשרה מפורטות. כל אימון צריך לכלול שילוב של סקירת ספרות עם תרגילים דינמיים ואינטראקטיביים שיסייעו לגיבוש הצוות ולרכישת מיומנויות מכירה.

שלב ו'
שלב המשוב. לאחר השלמת ההכשרה, המשתתפים בקורס הדרכת מכירות יעריכו את התועלת בקורס בו השתתפו. המשוב יעזור לשפר את תכנית האימונים בעתיד.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של חדשות מודיעין וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<

שלב ז'
לאחר שהחלו הלימודים באופן רשמי, רצוי לשלב בתכנית ההכשרה גם היבט של חונכות. להקצות זמן שבו נציגי מכירות בכירים יצטוותו לאנשי מכירות חדשים. הוותיק יכול לצרף את החדש לשיחת מכירות, להדריך אותו במבוכי הפעלת תוכנות מחשוב שמשמשות למכירה, להציג בפניו עובדים שאולי עדיין לא פגש, להציע ייעוץ בתחום הקריירה ועצות אחרות שקשורות לעבודה. זה יאיץ את תהליך הלמידה ויגרום לעובדים חדשים להרגיש רצויים במקום העבודה.

טיפים

• לבחור בתרגילים שהם בעל אופי רענן וקצבי.
• להחליף בין תרגילי ישיבה, הרצאות ותרגילים אינטראקטיביים, כולל משחקים שישמרו על רמת העניין של המשתתפים.
• לתכנן לוח זמנים שכולל הפסקות של עשר דקות במהלך הסדנאות והפסקות ארוכות יותר בין הסדנאות, שיאפשרו להתרענן עם כיבוד קל ויבטיחו שהמשתתפים יישארו קשורים לאורך כל הדרך.
• לפני שהקורס נפתח, כדאי להפגיש בין מדריכי המכירות למיועדים להשתתף בקורס, כדי שיכירו את החומר הבסיסי.
• לשמור על החומר המפורט שממנו הוכנו המצגות, לשימוש עתידי.
• כדי להגביר את המורל כדאי לספק ארוחת צהריים או כיבוד עם שתיה חמה וקרה במהלך הקורס.

להמלצות נוספות בנושא הדרכת מכירות – אומנות שאפשר ללמדה לחצו כאן

מומלץ להימנע
קורס רציני של הדרכת מכירות  אינו זול. לכן, חשוב לסנן היטב את משתתפי הקורס כדי להבטיח שההשקעה תשתלם לאורך זמן.

צריך לקחת בחשבון שלא כל בוגרי הקורס יוכלו לעקוב אחר כל נהלי החברה וכול התהליכים ולקלוע לכל יעדי המכירות, רק בגלל שהם עברו את הקורס… לכן, כדאי לעקוב אחר ההתפתחות שלהם לאורך זמן, ולזמן אותם לקורסי רענון כל 6 עד 12 חודשים.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של חדשות מודיעין וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
צרכנות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎דתי מודיעין‎
פרשת השבוע: פרשת אמור
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:14
20:13
ירושלים
18:49
20:11
חיפה
19:02
20:15
באר שבע
19:12
20:11
טוב תודה - גננים מומלצים להקמת גינות
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
לפרטים: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אינטרנט אתר השבוע בני נוער בריאות ורפואה בר מצווה בתי ספר האגף לשירותים חברתיים המלצת דתילי הרב אליעזר שינוולד התנדבות חדשות בחירות 2008 חדשות הבידור חדשות הנוער חדשות העיר חדשות הציבור הדתי חדשות חסד מקומי חדשות כלכלה חידון פ"ש חיים ביבס חינוך חנוכה טיולים וטבע ילדים כתבות מד"א מודיעין מודיעין מכבים רעות מלחמת חרבות ברזל משרד החינוך נדל"ן נפתלי בנט נשים ספורט ספרים עיריית מודיעין עמיעד טאוב פארק ענבה פינת האימוץ פרשת השבוע צרכנות קהילה קורונה ראיון 4X6X8 שכונת נופים תרבות
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס