נניח שלמתחרה שלכם יש קמפיין פרסום בגוגל של חמישים מילות מפתח. המידע שתקבלו יכול להראות לכם את התאריך שבו הוא התחיל לפרסם לראשונה בכל מילת מפתח, וככל שהוא מפרסם זמן רב יותר, כך טוב יותר, מכיוון שזה אומר שמילת המפתח היא מכונת מכירות.
אם מילת המפתח לא הייתה רווחית, מפרסם חכם היה משהה את הפרסום. אלא שכדאי להבין משהו חשוב: לא כל המפרסמים חכמים, ולא כולם יודעים איך לבצע טוב ניהול קמפיינים בגוגל, ולא בטוח שהם מקפידים לעקוב אחר תוצאות הקמפיינים הפרסומיים שלהם, אז אל תשתמשו בתובנה הזאת בעיוורון. מה שכן, הכלי הזה עוזר לכם לקבל מושג טוב יותר לגבי מילות המפתח שכדאי לכם להשתמש בהן.
ריגול (חוקי, כן?) אחר המתחרים יעזור לכם להבין אם המודעה שלכם תצליח או לא
מומלץ לעיין במודעות של מתחרים כדי לראות אילו סוגים של פרסומים מהדהדים עם שוק היעד שלכם.
ועוד משהו. כשאתם בודקים את המודעות של המתחרים, חפשו שיטה להבדיל את העסק שלכם מכל המתחרים שלכם. בידול הוא קריטי להצלחת קמפיין פרסום בגוגל, מה שמביא אותנו לנקודה הבאה.
אתם רוצים להציע הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה
מה אתם יכולים להציע עם קמפיין פרסום בגוגל שכל כך ישכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לנקוט בפעולה?
ואיך תוכלו להתבלט בין כל המודעות האחרות שהלקוחות שלכם יראו בתוצאות החיפוש? התשובה היא הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה, שכוללת את ארבעת המרכיבים הבאים:
הצעה שנותנת ערך
המוצרים או השירותים שלכם חייבים להיות בעלי ערך גבוה יותר מהמחיר. זה הכלל הבסיסי של שיווק באינטרנט ושל שיווק בכלל. זה לא אומר שההצעה שלכם צריכה להיות זולה, אתם רק צריכים להגדיר באופן ברור את כל הערך שהמוצרים או השירותים שלכם מספקים ללקוחות ולוודא שהם עולים על תג המחיר שציינתם עם קמפיין פרסום ממומן בגוגל.
קמפיין פרסום בגוגל חייב לשדר אמינות
כשאתם מציעים הצעה שנראית טובה מכדי להיות אמיתית, רוב הסיכויים הם שהלקוחות שלכם יהיו מעט ספקניים, ולכן חשוב שתספקו סיבה אמינה להצעה שלכם.
לדוגמא, אם אתם מבצעים מכירה מיוחדת, כדאי שתתנו סיבה שתסביר למה ההנחה כל כך משמעותית. הסיבה יכולה להיות כל דבר: פינוי מלאי, מכירת סוף עונה, חגיגת יום מיוחד בשנה, פתיחת חנות חדשה, יום הולדת, וכן הלאה.
להפחית או להפוך את הסיכונים
אנשים רבים עדיין חוששים לקנות משהו שהם לא בטוחים שישתלם להם, ואחת הטקטיקות הכי טובות להפחתת הסיכון ללקוחות היא ערבות להחזרת הכסף, כך שאתם משדרים את המסר שאתם מספקים שירות מעולה, אחרת תצטרכו להחזיר את כל הכסף ללקוח.
מומלץ תמיד לכלול הצעת מחיר כלשהי, כדי לשפר את שיעורי התגובות שתקבלו, וזו עוד שיטה נהדרת להבדיל את עצמכם מהמתחרים שלכם.
אין קמפיין פרסום שמכבד את עצמו בלי קריאה לפעולה
אחד הטיפים הכי טובים שאנחנו נותנים ללקוחות שמתחילים קמפיין פרסום בגוגל הוא “שיטת KISS” – Keep It Simple Stupid, כלומר, ככל שההצעה שלכם תדבר אל הלקוחות בגובה העיניים, כך יש לכם יותר סיכויים לשדר אמינות (במקום התנשאות), במיוחד כשאתם מציעים הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה.
אם אתם רוצים להגביר את הסיכויים שהלקוחות יתקשרו אליכם, המודעה שלכם צריכה להיות ברורה, והמסר להתקשרות צריך להיות נגיש ופשוט. אל תצפו שהלקוחות יפתרו חידת היגיון על מנת להבין מה השלב הבא. השתמשו בקריאה חזקה לפעולה, והקפידו שתהיה פשוטה.