כל בעל אתר אינטרנט מכיר כבר את כוחם של סרטוני התדמית. מדובר על אחד הכלים החזקים ביותר שקיימים כיום והוא מביא להעלאת המכירות, הבנה של המוצר ויצירת קהלים חדשים תוך חיזוק של הצרכנים הקיימים.
קידום האתר הוא צעד מחויב המציאות ובעלי אתרים עושים רבות על מנת לקדם את האתר שלהם בדרכים שונות. האנשים שעומדים מאחורי הקידום הם מקדמי אתרים מקצועיים שמכירים את התחום ויודעים להתאים את הקידום לצרכים הספציפיים של העסק או החברה שלך.
הקידום האיכותי ביותר שנעשה כיום הוא קידום אתרים בגוגל. מנוע החיפוש של גוגל הוא החזק ביותר שקיים כיום ולכן השימוש בו הוא היעיל ביותר. על מנת להופיע בתוצאות החיפוש בראשונות בגוגל מומלץ לפנות לאנשי מקצוע בתחום הקידום. העלאת קמפיינים חכמים בגוגל יביאו בהכרח להגברת המודעות למוצר או השירות שלכם.
איך ניתן לקדם את העוסק
קידום באמצעות סרטוני תדמית הוא לא דבר חדש אך מביא אתו יתרונות רבים שיכולים לשפר מאוד את הנראות של העסק שלכם. הפקת סרט מסוג זה כרוכה בידע רב וניסיון כך שהסרט יתמקד בחוזקות והיתרונות שאתם מציעים. סרטי תדמית צריכים להעביר ללקוח הפוטנציאלי מסר חד וברור בזמן קצר יחסית. על כן יהיה עליו להיות קולח וזורם אך מבלי להחטיא את המטרה ולול לרגע אחד.
למעשה, מדובר על כלי בעל פוטנציאל אדיר שעשוי לשנות את התמונה של העסק שלכם לחיוב, ולכן מומלץ לבחור בו בתור דרך לגיטימית לשדרוג של היחסים עם הלקוח.
- אם מדובר על מוצר כל שהוא שאת פרסומו אתם מנסים לבסס בשוק, תחילה יש להכיר אותו קהל הלקוחות. רק סרטון תדמית יוכל לשקף באופן מציאותי את היתרונות של המוצר, את המראה שלו, הקול שהוא משמיע או אפילו משקלו.
- שירות חדש או מוכר ניתן להפיץ בצורת סרטון (גם אנימציה) ולגרום ללקוח להפנים את הצורך שלו בשירות.
- השימוש באנימציה יכול לסייע במקרים בהם אתם רוצים לפנות לקהל גדול מאוד ללא כל סממני זיהוי. כל אחד יזדהה עם הדמות המצוירת וכך תרוויחו קהל צרכנים גדול.
מה צריך בשביל סרט תדמית
סרט תדמית חייב להיות מהוקצע ומקצועי, שכן הלקוחות יזהו מיד כאשר מנסים לחסוך עליהם. על כן מוטב לפנות רק לאנשים בעלי ניסיון רב בתחום זה. על מנת להגיע לסרטון מושלם יש צורך בכתיבת תסריט, בצלם (או אנימטור) בבמאי ועוד. ניתן כמובן לעשות שימוש בשחקנים או להופיע בתור בעל העסק.