הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו להיות כלי עבודה של אנשי מקצוע, מותגים גדולים וחברות פרטיות, אשר מבינים כולם את העוצמה שבניהול קשר בלתי אמצעי עם לקוחות מכל רחבי הארץ והעולם. יחד עם זאת, האנשים שרוצים לנהל רשתות חברתיות בצורה אחראית ומקצועית, נדרשים להכיר לעומק את תורת העבודה שעומדת מאחורי התחום.
כאשר את המנהלים בית עסק, אין לכם את היכולת לפנות את הזמן להשקיע את המשאבים בתהליך כל כך מורכב, כך שההיגיון אומר שכדאי לפנות לעזרתם של אנשי ניהול מדיה חברתית מומחים שיקחו אחריות על הנושא במקומכם. בטווח הארוך זאת תהיה ההחלטה שתאפשר לכם להרחיב את הפעילות העסקית ובמקביל לייצר את מערכת היחסים האולטימטיבית עם הלקוחות שלכם.
על מה מבוססת עבודת ניהול מדיה חברתית מקצועית?
רגע אחד לפני שאתם שוכרים את שירותיה של חברת פרסום דיגיטלית, חשוב להבין לעומק מה הוא התפקיד של צוות ניהול מדיה חברתית ומדוע אתם צריכים להשקיע בצוות הזה הרבה יותר זמן. לרוב, המשימות של צוות ניהול מדיה חברתית מחולקות ל:
- הקמת עמודים עסקיים ברשתות החברתיות – בפייסבוק. באינסטגרם. בטוויטר. ואפילו בלינקדין. היום יש מקום להקמתם של עמודים עסקיים כמעט בכל תחום ובכל פלטפורמה חברתית באשר היא. כמובן שהמבנה של העמוד, התוכן וקהל היעד יהיו שונים לגמרי, אבל עצם העובדה שיש לכם נכסים, היא כבר משמעותית וחשובה מאוד.
- יצירת תוכן ולוחות זמנים – לא מספיק להקים עמוד יפה ומעניין. כדי לשמור על העמוד בחיים ולמשוך עוד עוקבים אתם צריכים להעלות תכנים ולתכנן את קצב ההעלאה על פי אסטרטגיית הקידום והשיווק של המותג שלכם. זו היא מלאכת מחשבת שדורשת הבנה של לוח השנה ושל נקודת המבט של הלקוחות שלכם. אבל היא זו שבסופו של יום יוצרת את המשיכה של הלקוחות לעמודים העסקיים שלכם.
- מערכת היחסים עם הלקוח – כן, כן, גם ברשתות החברתיות יכולה להיווצר מערכת יחסים עם לקוחות. אתם רק צריכים לדעת איך לנהל אותן נכון. למשל, יצירת מערכת הודעות אוטומטית שעונה בשבילכם על תלונות של לקוחות ועוזרת ללקוחות לקבל את מבוקשם, מבלי להטריח את צוות החברה שלכם.
צאו מהקופסא – ותגלו עולם חדש ונפלא
היופי של הרשתות החברתיות של שנת 2021 הוא בעיקר ביכולת לחשוב בצורה הכי יצירתית והכי מקורית שאפשר לדמיין. אין גבול למה שאתם יכולים לעשות עם העמודים של הרשתות החברתיות שלכם ובלבד שתשמרו על כל הכללים המחייבים שמציבות הפלטפורמות הללו. ביחד עם אנשי מקצוע שזה הוא תחום המומחיות שלהם, תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם להנות מתקנים איכותיים ולהתעניין באמת ובתמים בפעילות העסקית של המותג שלכם. וכך, יהיה לכם הבסיס ליצירת קהל לקוחות אוהד שרק ילך ויגדל עם השנים ויהפוך להיות קהל לקוחות קבוע של המותג.