אתר אינטרנט מהווה דבר בסיסי וחשוב מאוד עבור כל עסק המעוניין לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר. ידוע כי כיום מרבית קהלי היעד של מרבית העסקים מצויים באינטרנט ועל כן, בכדי שעסק יגיע לקהל יעד פוטנציאלי כמה שיותר גדול ורחב, עליו להיות נוכח באינטרנט. בניית אתר אינטרנט מהווה את השלב הראשון והבסיסי ביצירת נוכחות דיגיטלית ברשת. אולם, אין ספק שבניית אתר כשלעצמו איננה מספיקה לצורך יצירת נוכחות חזקה של העסק ברשת. על מנת שיגיעו כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים לאתר ויבצעו בו פעולה כזאת או אחרת, יש צורך לבצע קידום אתרים במנועי החיפוש לרבות מנוע החיפוש השימושי ביותר כיום, הלא הוא גוגל.
קידום אתרים אורגני – במה מדובר?
קידום אתרים אורגני הוא תהליך קידום שמטרתו היא להביא את האתר להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש. כלומר, כל בעל עסק שיש לו אתר יודע שבכדי שלקוחות פוטנציאלים יבחרו דווקא בו על פני המתחרים שלו, עליו לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר, על מנת שכאשר גולש מחפש מידע אודות מוצר או שירות שהעסק מספק בגוגל, האתר שלו יופיע לו ראשון. גולשים נוטים לבחור באופן גורף באתרים הראשונים המופיעים להם בהתאם לשאילתת החיפוש שלהם. הם מבינים כי אלגוריתם החיפוש של גוגל מציע להם את האתרים הטובים ביותר מבחינתו, כתשובה לשאילתה שלהם. לכן, תהליך קידום אורגני בגוגל של אתר כלשהו הוא תהליך שמטרתו היא לגרום לאלגוריתם של גוגל לזהות את האתר כאתר שכדאי להציג לגולש שמחפש מידע, מוצר או שירות שתואם לו.
איך מבצעים קידום אורגני בפועל?
תהליך קידום אתרים אורגני מתבצע על ידי ביצוע מגוון רחב של פעולות הן בתוך האתר עצמו והן מחוץ לאתר עצמו. כל הפעולות מתבצעות בהתאם לחקר שביצע מקדם אתרים מקצועי אודות האלגוריתם של גוגל והאופן שבו הוא מדרג עסקים. הפעולות שהמקדם מבצע לצורך קידום אתרים אורגני הן: חקר מילות מפתח מקיף ויסודי אשר ישולבו באופן טבעי בתוכן המוזן באתר, שילוב של תוכן איכותי המעניק ערך לגולש באתר, יצירת קישורים יוצאים ונכנסים בתוך האתר לאתרים חזקים או מאתרים חזקים לאתר, אפיון ועיצוב חווית משתמש, בניית היררכיית תוכן נכונה באתר, התאמה של האתר לכל הדפדפנים לרבות למובייל ועוד. כלל הפעולות הללו צריכות להתבצע על ידי מקדם אתרים מקצועי ומוסמך. חשוב מאוד לבחור את המקדם הטוב ביותר בתחום.
כיצד בוחרים מקדם אתרים לקידום אתרים אורגני?
כאמור, קידום אתרים אורגני הוא קידום שיש ביכולתו להציג את אתר האינטרנט של העסק בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בגוגל בהתאם לשאילתת חיפוש רלוונטית של גולש. על אף שתהליך קידום אורגני הוא תהליך ממושך יותר שהתוצאות שלו אינן נראות באופן מידי, הרי שכאשר הוא מתבצע בצורה נכונה, הוא יכול להביא תוצאות יפות מאוד לאתר האינטרנט של העסק ולעסק בכלל. בכדי שקידום האתר בשיטה האורגנית יתבצע בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד לבחור מקדם אתרים מקצועי, אשר יש לו מוניטין בתחום הקידום ולא מעט המלצות מלקוחות מרוצים. אם אתם רוצים לדעת שחברת קידום או מקדם אתרים בשיטה האורגנית הם באמת טובים, בדקו מי הם הלקוחות שלהם ומהו המיקום של האתר שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל בעת חיפוש רלוונטי.