שיווק באינטרנט הפך להיות מרכיב חובה בכל קמפיין פרסום של עסקים, חברות ועוד. השיווק באינטרנט מעניק מגוון רחב של אפשרויות שלא היו זמינות בעבר בעולם הפרסום כגון: תגובה בזמן אמת לקמפיין, קהל היעד ועוד. באינטרנט יש מגוון פלטפורמות שונות שניתן לקדם ולפרסם באמצעותם עסקים כאשר הרשתות החברתיות מהוות פלטפורמות טובות מאוד.
פייסבוק ידועה כפלטפורמת שיווק מצליחה מאוד והיא מאפשרת הזדמנויות פרסום מתקדמות עבור כל מפרסם כגון: פילוח קהלי יעד ממוקדם, חשיפה רחבה על ידי כלים מתקדמים ועוד. לכן, אין ספק שכל עסק שמעוניין לשווק ולפרסם את עצמו באינטרנט בצורה הטובה ביותר, חייב לבחור את הטובים ביותר בתחום קידום בפייסבוק.
קידום בפייסבוק – מה חשוב לדעת?
פרסום בפייסבוק מתאים כיום כמעט לכל עסק או נותן שירות, בלי קשר לסוג הפעילות העסקית שלהם או להיקף הפעילות העסקית שלהם. הפייסבוק מאפשרת לכל עסק לפתוח לעצמו דף עסקי באופן עצמאי ובצורה די קלה ומהירה. את הדף ניתן לנהל באופן עצמאי. אולם מעבר לדף העסקי שניתן לפתוח באופן עצמאי, על מנת לפרסם בפייסבוק בצורה יעילה, חשוב מאוד להכיר את מערכת הפרסום של פייסבוק. פייסבוק כוללת מערכת לקמפיינים ממומנים המאפשרת ליצור מודעות פרסום. מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת להסתייע במגוון רחב של כלי עזר אשר באמצעותם ניתן בין היתר לפלח את קהלי היעד הרלוונטיים, לתזמן את מועד הצגת המודעות ועוד.
כיצד מפרסמים בפייסבוק בצורה הטובה ביותר?
אם אתם תוהים כיצד משתמשים בפייסבוק לצורך פרסום וקידום, חשוב שתדעו שחשוב מאוד להכיר את הפלטפורמה ואת כל מה שהיא מציעה עבור קידום ושיווק. קידום בפייסבוק חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר, תוך ניצול הכלים השונים שפייסבוק מעמידה לרשותם של מפרסמים שונים. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לפרסם בפייסבוק בצורה הטובה ביותר:
ראשית כל, טרם משיקים קמפיין בפייסבוק, חשוב מאוד לבנות דף פייסבוק עסקי ולמתג אותו בצורה הטובה ביותר. אף על פי שכל דפי פייסבוק זהים מבחינת המבנה שלהם, ניתן למתג כל אחד מהם עם אפיון ייחודי של המותג שלכם. כמובן שחשוב מאוד לבנות את הדף בצורה שתתאים לפרסום בפייסבוק ובאופן שימשוך את הגולשים.
על מנת שהמסר העסקי יעבור בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד להקפיד על עיצוב מתקדם ומתאים לרוח העיצוב של אתר האינטרנט שלכם. העיצוב הזה חייב למשוך את העין ומעביר מסר שיווקי ברור, בייחוד כאשר הוא בא לידי ביטוי בכלל המודעות הפרסומיות של העסק.
כדאי וחשוב להעלות סרטונים לדף הפייסבוק העסקי על מנת להגדיל את החשיפה של הגולשים לדף וליצור עניין.
חשוב מאוד להעלות תמונות משום שגולשים ברשתות החברתיות וגם בפייסבוק נמשכים כיום יותר לאלמנט הוויזואלי ועל כן, קידום בפייסבוק כולל בו בין היתר גם הקפדה על הוספת לא מעט תמונות ויזואליות לדף.
חשוב מאוד לתייג כמה שיותר אנשים. תגמול בפייסבוק מהווה דבר בסיסי ומתגמל מאוד בקמפיין בפייסבוק. כאשר מתייגים התיוג חושף את הדף שלכם לחברים של המתויג ויוצר התעניינות אוטומטית.
חשוב מאוד להעלות פוסטים עם נגישה אישית וזאת בכדי שכמה שיותר גולשים יתחברו דווקא לעסק שלכם מהיבט הרגשי ויבחרו בו על פני אחרים.
על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט טיפים עבור קידום בפייסבוק, על מנת לבצע קידום מקיף, איכותי ומקצועי, אין ספק שכדאי לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.