הפרסום באינטרנט מורכב מכמה שיטות שיכולות לקדם אתכם ואת האתרים שלכם ביחס ישיר להשקעה. קניית לינקים היא שיטה מקובלת מאוד לפרסם ולקדם אתרים בדרך לגיטימית לחלוטין גם בעיני גוגל. מנועי החיפוש שיש אוהבים לינקים לכל מיני אתרים נחשבים ואיכותיים ולכן הם גם לוקחים בחשבון שמי שהכניס קישור כזה לתוכן שנתפרסם אצלו גם הוא חושב שזה אתר איכותי. נוסף לדירוג המשופר של מנועי החיפוש תיהנו מתנועת לקוחות וגולשים רבה יותר.
איך זה עובד?
קניית קישורים או בניית לינקים לינקים באנגלית, האם כתובות האתרים שלכם או דפים מסוימים שאתם רוצים למשוך אליהם גולשים. הגולשים אמורים להפוך ללקוחות משלמים וקונים ולכן הלינקים מתפרסמים בתכנים שיש להם ערך בעיניהם. אם תפרסמו לדוגמה מאמר על ניקוי ספות ותתנו טיפים תוכלו לפרסם מאמר זה באתר תוכן כלשהו, אולי חנות רהיטים. הגולשים שנכנסים לשם וקוראים את המאמר שלכם לוחצים על הקישור לאתר שלכם ומגיעים אליו כדי להזמין את הניקוי לספה שלהם.
ממי מזמינים קישורים מחברת BEST LINKS?
יש כמה שלבים בדרך לפרסום תכנים עם קישורים. ראשית, יש לכתוב את הטקסט שמזמינים מקדמי האתרים או לפנות לחברה המספקת שירות בניית קישורים כמו חברת BEST LINKS . המאמר חייב לכלול מילות מפתח שמהן יוצאים הקישורים לאתר שלכם. המאמר חייב כמובן להיות כתוב בצורה רהוטה ותקינה, ללא שגיאות בעברית וללא תחביר קלוקל. זהו הסימן לגוגל להתייחס אליו כתוכן איכותי שאפשר לדרג אותו הן בזכות הרלוונטיות שלו ללקוח שמחפש תוכן ספציפי והן בזכות הלינקים שנמצאים בתוכו ומובילים לאתר שלכם. הכל ביחד נותן לכם ציון גבוה וזה מה שאתם רוצים שיקרה.
מאמרים למקדמי אתרים
קניית לינקים היא תפקידו של מקדם אתרים שמוצא אתרים שבהם אפשר לפרסם את המאמרים האלה. הוא זה שבונה קישורים ומחפש את המקומות הטובים ביותר שיש, כלומר אתרים שיש להם גולשים רבים שכבר פילחתם לפי נתונים ואתם יודעים שיתעניינו במוצרים שלכם. שם מבקשים שיתוף פעולה על ידי קניית הקישור שיסכימו להכניס במאמר שיתפרסם אצלם. כך, הטרפיק הגבוה לאתר שלהם ידרג גם אתכם כאתר איכותי אם אתם מופיעים אצלו.
חשיבות התוכן
תוכן חשוב משום שכך מתקדמים בגוגל. אתם צריכים לכתוב על עצמכם, או לרכוש כתבות שבהן יכתבו עליכם ועל המוצרים שלכם בדרך הטובה והאותנטית ביותר. כך תוכלו למשוך אליכם גולשים שיחפשו אצלכם את המוצר או השירות המבוקשים. זכרו שככל שאתם מטרגטים נכון יותר את האתרים שאליהם מגיעים אנשים שיש להם יותר עניין בכם כך גם תרוויחו יותר מההשקעה שלכם בקישורים שקניתם.
פילוח נתונים
על מנת לדעת היכן אתם עומדים מבחינת מציאת לקוחות וטרגוט, בדקו את הנתונים שמתקבלים מגלישה בדפים שלכם וברשתות החברתיות. כך תוכלו להרכיב פרופיל של הלקוח הפוטנציאלי שלכם ולהגיע אליו. אתרים שבהם הוא גולש הרבה הם המקום הטוב ביותר להשקיע את תקציב קידום האתרים שלכם כדי שימצאו גם אתכם בסופו של דבר.