כדי להפיק את המרב מכל אתר אינטרנט נצטרך לקדם אותו. קידום אתרים אורגני הינו תחום רחב בעל אופציות קידום רבות, משום שקידום האתרים בצורה אורגנית הינה תלויה גם ובעיקר בורם צ’ ג’ לדוגמא גוגל, נצטרך לשכור נותן שירות מקצועי שמכיר את האלגוריתם והמשתנים השונים של גוגל על בוריה.
עלות קידום אורגני
קידום אתרים אורגני יתבצע לרוב על ידי העלאת תוכן איכותי ורלוונטי אל האתר באופן שותף כאשר התוכן מכיל ומתאים לצורך תפיסת נפח נרחב מרחבי תוצאות החיפוש בגוגל ובצורה כזאת שגוגל תדע להכיר בהתפתחותו התמידית של האתר ולדרג אותו לאורך זמן גבוה יותר בתוצאות החיפוש. דרך נוספת הינה לבנות ולספק קישורים חיצוניים אל האתר ממקורות תנועה אורגניים רבים וזאת שוב כדי להגדיל את נפח התפרסותו של האתר ברחבי האינטרנט.
כאשר שוכרים את שירותיו של מקדם אורגני או חברה לקידום אתרים בגוגל לצורך ביצוע מטלות הקידום בצורה המקצועית ביותר, חשוב שנדע בדיוק מה אנחנו מקבלים. כאשר מדובר בקידום האתר גם על ידי כתיבה שותפת של מאמרים, חשוב שנדע כמה מאמרים אנחנו מקבלים ולצפות בכותרות המאמרים כדי לראות שהם אכן מכוונים לקהל היעד אותו נרצה לשרת.
עלויות הקידום
מכיוון שבקידום אורגני עסקינו, כל השקעתנו הינה בתשלום עבור עבודתו של המקדם ואין לנו הוצאות פרסום ישירות לספקי הטראפיק (מקור תנועה). מכיוון שעבודת הקידום האורגני הינה עבודה שותפת בה לרוב מעורבים יותר מאדם אחד התשלום הינו באופן ישיר גם עבור הזמן אותו חברת הקידום משקיעה בקידום האתר שלנו וגם בעבור התוצאות. ישנן חברות המבטיחות תוצאות כדוגמת קידום האתר למיקום מסוים בתוצאות החיפוש בתוך X זמן. כאשר אנחנו בוחרים בשירות מסוג זה חשוב לדעת שלרוב התחרות איננה נגמרת ולא מספיק רב להביא את אתרינו למיקום מסוים אלא חשוב גם להמשיך ולקדם כדי שיישאר במקום זה.
כיצד נקבעת עלות שירותי הקידום?
- תחרות
כמה שהתחרות בנושא העסק שלנו גדולה יותר בגוגל, כך גם חברת הקידום תצטרך לעבוד קשה יותר כדי לקדם את אתרינו, במקרה ומדובר בתחום בעל תחרות נמוכה מאוד כך יהיה גם המחיר. בנוסף על כך, לאורך זמן בביטויים בעלי תחרות נמוכה נוכל להוריד קצת את הרגל מהגז לאחר שהגענו למיקום המבוקש.
- האם האתר מוכן לקידום?
במידה וחברת הקידום איננה בנתה לכם את האתר, ייתכן שהאתר עצמו דורש עבודות תחזוקה על מנת לבנות בו אזור בלוג מאמרים ולהכין אותו לקידום. לעיתים אתרים נבנים בצורה בה גוגל לא מצליח לקרוא אותם בצורה טובה ונדרשת עבודה רבה על התאמת האתר לפני התחלת חלק מפעולות הקידום האורגני.
- ניסיון
אחד הגורמים המשפיעים על המחיר הינו ניסיונו של המקדם או חברת הקידום. כמה שיש לחברה ניסיון רב יותר בקידום אתרים אורגני ככלל וקידום בנושא העסק שלנו בפרט, מחיר השירות יעלה מפני שהם יוכלו לספק תוצאות באופן מהיר יותר.