זה לא סוד שארגון חתונה הוא לא דבר כל כך פשוט. אפשר להגיד שהוא גם קצת מסובך במידה ומתבלבלים, מתפזרים עם התקציב ולא עושים זאת נכון. אם מדברים על האירוע המשמעותי ביותר בחיים – החתונה – אז זה כך: אתם זוג שכירים בחברות כלשהן, זוג סטודנטים שממש רוצים להתמסד, אין לכם יותר מדי זמן בגלל המבחנים או העבודה, מגיעים בערב וממשיכים את היום בארגון האירוע שלכם. כל הימי חופש שאתם לוקחים פוגעים לכם בשכר החודשי שתקבלו מהמעסיק, גם דבר שפוגע בתקציב שלכם, אך אין מה לעשות חייב לקחת כמה ימים להכנות האינטנסיביות למרות שאפשר גם לנהל את הכל בעזרת תוכנה לניהול משימות כמו טרלו או אסאנה. אחד הדברים החשובים שאסור לכם לשכוח הוא אישורי הגעה וסידורי הושבה, מיד נסביר למה.
יש המון סוגיות בין בני זוג שרוצה להתחתן, בדרך כלל בעניין הכספי, במה כדאי להשקיע פחות ובמה להשקיע יותר. לפעמים מרוב לחץ לא מצליחים להפריד בין העיקר לטפל. למזלכם אתם בדיוק קוראים את המאמר שיעשה לכם קצת סדר בראש: אל תשקיעו מעבר למה שאתם מסוגלים או סכום כלשהוא שיפגע בכם לאחר החתונה בהתחלה של החיים הזוגיים שלכם ביחד. אחד מהדברים שיקלו עליכם הוא שירות של סידורי הושבה. שירות זה בא לעזור לכם לחסוך כסף באמצע האירוע! לא לפני ולא אחרי. המערכת מכילה המון פונקציות ופיצ’רים מעניינים שבאמת עוזרים לנהל את האירוע ולסדר אותו בצורה הכי טובה והכי חסכונית שזאת בעצם המטרה שלמה היא נועדה.
סידורי הושבה לאירוע – לא פותחים שולחנות ספייר
לאחר שכל המוזמנים ענו לאישורי הגעה, בין אם מגיעים ובין אם לא, מגבשים את המספר של האורחים שכן מגיעים ומתחילים להושיב אותם בשולחנות בתוך מערכת סידורי הושבה. טיפ שחשוב מאוד ללכת בעקבותיו: תושיבו בכל שולחן 10% יותר ולא בדיוק כמספר הכסאות, זאת מפני שבמידה ולא יגיע אחד האורחים לא יהיה מקום ריק בשולחן והוא תמיד יהיה מלא. אם יישארו אורחים עומדים זה הזמן לפתוח שולחנות ספיירים.
סידור האורחים בשולחנות תתבצע לפי הסדר הבא: שכנים ליד שכנים, חברים מהצבא ליד חברים מהצבא, לפי קטגוריות וקשר כלשהוא.
תעבירו 10 ימים מראש את הרשימה לחברת סידורי ההושבה – לא לאחר
על תעכבו את חברת סידורי ההושבה עם רשימה והסקיצה של ההושבה באולם (מה שסידרתם עד כה). חשוב להעביר להם את זה בזמן שידעו להערך נכון ובחוכמה.
איך מתנהל הסידורי הושבה? מגיעים 3 דיילים ומנהל אירוע שאחראי על כל ההפקה של סידורי ההושבה. בקבלת הפנים מחלקים פתקיות לכל האורחים המגיעים לטקס החופה ולאחר מכן בכניסה לאולם מנתבים אותם לעבר השולחנות שלהם.
מזל טוב זוג יקר J