כיום אין כמעט בית עסק או חנות שלא דואגים כי יהיה להם אתר באינטרנט. עולם המסחר מתנהל כיום בצורה שונה לגמרי ביחס לכל מה שהיה ידוע ומוכר עד היום.
כמעט בכל בית עסק ישנה כיום האפשרות לבצע רכישה מקוונת ולמעשה באופן כזה ניתן להשיג כמעט כל מוצר בלי לצאת מהבית.
אז הבנתם שגם אתם חייבים לעצמכם אתר כזה באינטרנט. עשיתם את זה. הקמתם אתר מדהים, הוא עלה לאוויר והייתם בטוחים כי מהרגע הזה ואילך יתחילו הרווחים לזרום מאליהם. אך — כמה אתם מופתעים לגלות כי האתר שלכם אינו זוכה כלל לביקורים. נראה כי אף אחד אינו מבין את ההזדמנות המדהימה שאתם מציעים לו והלקוחות שאמורים היו להתחיל לזרום באמצעות האתר בוחרים משום מה להתעלם ממכם.
מה באמת קורה כאן?
אתר ללא קידום – לא שווה הרבה!
כאן חשוב לדעת כי אתר שאינו זוכה לקידום, הוא אתר שכמעט ואין לו זכות קיום. הרשת עמוסה בכל כך הרבה אתרים בכל נושא ובכל תחום שירות עד שישנם האתרים אשר אלו פשוט נעלמים ביןם אלפי האתרים שמציעים את השירות באותו התחום. אנשים המחפשים שיורת כזה, מקלידים במנוע החיפוש את נושא השירות והשמות הראשונים שגוגל מעלה להם, אלו הם השמות אליהם הם יפנו.
למה גוגל לא מתייחס לאתר החדש שלנו?
כאן טמון הסוד של הקידום האורגני או לחילופין הקידום הממומן. על מנת שגוגל יגיע להחלטה כי האתר שלכם אכן שווה משהו והוא אמור לעלות בין ההצעות הראשונות, אתם חייבים להשקיע. אם זה בקידום ממומן שזה באמצעות תשלום לגוגל, או באמצעות קידום אורגני שזהו קידום טבעי המתבסס על השפה שגוגל אוהב ומכיר.
מדובר בקידום איטי, עקבי אך יעיל להפליא.
הקידום הטבעי מתמקד בטקסטים חיים אשר מושתלים בתוך האתר ואלו מכילים מילות מפתח מכוונות. מילות המפתח הללו הן אלו אשר מקדמות את האתר ומשכנעות את גוגל בדבר איכותו של האתר.
מלבד מילות המפתח יש להשקיע בקישורים בתוך האתר עצמו כמו גם קישורים בין אתרים אשר אלו יעלו את ערכו של האתר.