כל אדם צריך בשלב כלשהו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברה זו או אחרת. כל אחד מוקף בחברות שהוא קונה מהם שירותים כאלה ואחרים ולכן מדי פעם הוא צריך בעצמו לפנות אליהן כדי לקבל מענה, תשובות לשאלות או לברר מידע שחשוב לו.
כל מי שכבר ניסה אי פעם לפנות למערך שירות הלקוחות של חברה גדולה יודע כמה מדובר באתגר לא קטן, בעיקר כיום כאשר אין זה פשוט להגיע למענה אנושי בשיחות הטלפון. יחד עם זאת, נושא זה עבר שיפור לא קטן בזכות הדיגיטציה ומתן האפשרויות של חברות ליצור איתן קשר באמצעים טכנולוגיים שבעבר פשוט לא היו קיימים.
אז מה עושים אם בכל זאת צריכים ליצור קשר עם חברה? כדאי להכיר את שירות בקליק, אתר אינטרנט חיצוני שמפורטות בו כל דרכי ההתקשרות עם החברות המובילות שייתכן ויהיה צורך ליצור איתן קשר.
ההקלה הגדולה על הלקוחות והמשתמשים
אין ספק שיש הרבה מאד עזרה באתר שכזה שבו קל להתמצא ולמצוא את דרכי ההתקשרות עם חברות מוכרות שיש להן נגיעה ליומיום של כל אחד ואחת. במקום להתקשר למספר טלפון אחד כללי וללכת לאיבוד בין מספרי השלוחות השונים – אפשר למצוא מהר מאד את המספר הישיר או דרך אחרת שבה אפשר ליצור קשר – דרך הוואטסאפ, העמוד העסקי ברשתות החברתיות ותיבת הפניות אל העסק (Messenger), כתובת מייל ספציפית שההודעות שנשלחות אליה מגיעות למחלקה ספציפית ונענות מהר יותר וכמובן כתובות של אתרי אינטרנט שאפשר לשלוח הודעות דרכם או לפנות לנציג אנושי דרך תוכנות הצ’אט.
באתר אפשר למצוא את דרכי ההתקשרות למגוון עצום של חברות וגופים ישראליים בחלוקה נוחה לקטגוריות, כל שאם מישהו מחפש, למשל דרך להתקשר אל שירות לקוחות הוט, כל שעליו לעשות הוא לפנות לקטגוריה של חברות כבלים וטלוויזיה, או דרך חברות אינטרנט וכך ימצא את מבוקשו.
מי ימצא את האתר נוח ויעשה בו שימוש?
אין ספק שמדובר באתר שמרכז מידע חשוב ומהותי במיוחד. כעת לא חייבים לחפש את מספרי הטלפון ואם שומרים את האתר של השירות בקליק במועדפים של חלון האינטרנט – אפשר לפנות אליו בכל רגע ולדלות ממנו את המידע החשוב, את כתובת המייל הדרושה או את מספר הטלפון הישיר שאותו צריכים.
יתרה מזאת, באתר מפורטים קישורים ישירים לאותם עמודים של יצירת קשר וכך הגולש יכול ללחוץ ולהגיע באופן ישיר אל היעד שאותו הוא מחפש. האתר בעצם חוסך לא מעט זמן ובמקרים רבים גם כאבי ראש או כעס, שכן חברות רבות לא ידועות בהעמדת מערך שירות יעיל ונוח של שירות לקוחות ולכן עצם קיומו של אתר חיצוני שדואג לרווחתם של הלקוחות הוא בעצם הודאה בכך שדרך אתרי החברות קשה למצוא את המידע הדרוש.