לכבוד חג הפסח חברות רבות יוצאות במסע פרסום כדי לרכוש את לב הצרכנים. חברות רבות "גילו" את המגזר הדתי ובחרו להשקיע תקציבים גבוהים על פרסום במגזר זה.
רדיו קול חי רשם בעקבות זאת גידול של 54 אחוזים כתוצאה מפרסומות שעלו לקראת החג. בין הקמפיינים החדשים שעלו לקראת החג: קווי זהב, מקררי אמקור, אורנג', לורד קיטש, ברק 013, אופטיקנה, הקופון של המדינה, ליידי קומפורט וכו'.
יש לציין כי כיום בארץ ישנם כ – 2.1 מיליון דתיים וחרדים, ועל פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הם מהווים כ – 30 אחוז מכלל האוכלוסיה בארץ.
לדברי ניר אביב, מנהל השיווק של רדיו קול חי, מחקר שוק שבצעה התחנה לאחרונה בנושא הרגלי ההאזנה וצריכת התקשורת אצל הציבור הדתי והחרדי, מלמד שציבור זה בשל לחידושי רדיו ולתוכניות חדשות, בתנאי כמובן שנשמרים בקפידה כל הכללים המקובלים אצל ציבור זה.
אבינעם הדס היועץ האסטרטגי של הרדיו: "זה מתבקש שכסף רב מתקציב הפרסום של החברות הגדולות והקטנות יושקעו בציבור הדתי כיוון מדובר במגזר הנמצא תמיד במגמת גידול. בעוד שבעולם החילוני קונים כמות מסוימת של מצרכים לקראת החג הרי שבמגזר הדתי יקנו פי כמה וכמה יותר בגלל ריבוי הילדים, ובגלל השוני במנהגים ובזכות ההקפדה המרובה של האוכלוסיה הדתית והחרדית על מנהגי החג"