כבר שנתיים, שגם תושבי מודיעין זוכים לסטנדרט שירות ומקצועיות שלא היה פה קודם בתחום הכביסה והניקוי היבש. לשינוי אחראי אדם אחד – משה שוורץ, מהנדס תעשייה וניהול ובעל תואר שני בלוגיסטיקה שעזב את הכל ופתח לפני כשנתיים את רשת מכבסות לבנדר במודיעין.
לפני שנתיים הכל התחיל, הסניף הראשון של רשת חנויות שירותי הכביסה והניקוי היבש לבנדר נפתח במוריה סנטר שבשכונת בוכמן במודיעין. לאחרונה הפכה החנות לרשות כשסניף שני נפתח בחודשים האחרונים בשכונת אבני חן, ברחוב לשם 71, במודיעין. לרגל השינוי, פגשנו את משה שוורץ, הבעלים של רשת המכבסות לבנדר לראיון קצר:
מדוע החלטת לעזוב את עבודתך כשכיר בחברות גדולות ומוכרות?
בשלב מסוים בחיי החלטתי לעשות שינוי. והשינוי שרציתי לעשות הוא לקחת תחום מיושן בחלקו, לא יצירתי ולא יוזם ולעשות בו שינוי מרענן.
מה השינויים שאתה מבצע בתחום?
רשת מכבסות לבנדר משתדלת להביא את רמת השירות, הן בסניפים והן ע”י השליחים שלנו, לרמה עילאית. מה זה אומר? אין דבר כזה שאין דבר כזה. המוטו שלנו הוא: “אף פעם אל תגידו ללקוח ‘לא’, תגידו לו מה נדרש כדי שזה יבוצע”. זה הבדל עצום. אין לנו כמעט מגבלות לדרישות לקוחותינו.
גם לוחות הזמנים מתקצרים אצלנו. אורח החיים שלנו הפך להיות מהיר בטירוף ואנחנו משתדלים ברשת לעמוד בדרישות הדחופות של לקוחותינו.
תוכל לתת דוגמא?
קח למשל את תחום הגיהוץ – אצלנו ברשת, אם לקוח מוסר גיהוץ עד השעה 16:00 הוא יקבל אותו כבר למחרת היום.
תוכל לספר על עוד פיתוחים שלכם?
כמובן. אני בא מתחום התפעול בהייטק ולכן הכנסתי הרבה טכנולוגיה ומיכון לרשת. אתן לך דוגמא אחת מיני רבות: בסניף הדגל במוריה סנטר, הקמנו מסוע שמחובר למערכת ניהול ההזמנות, כל הזמנה שהעבודה עליה הסתיימה והיא מוכנה למסירה ללקוח, מועמסת על המסוע במקום ייחודי ללקוח בלבד. אין בלבולים ואיבודים. כאשר הלקוח מגיע, ההזמנה מגיעה אליו אוטומט על פי זיהוי שמי בלבד.
שמעתי שיש לכם משהו שנקרא CleanBox, אתה יכול להסביר לי ולקוראים מה זה?
זיהינו צורך של שירות מעבר לשעות פעילות המכבסה. שירות 24/7 לאורך כל השנה. שירות שמייתר בעצם את הכניסה למכבסה וה small talk עם הנציגים שלנו…
חברנו לשותפים נפלאים. חברת CleanBox שיצרה את הטכנולוגיה המדהימה הזו וקיבלנו זיכיון יחידי לעיר מודיעין ואנו מתכננים לרשת את העיר ביחידות CleanBox.
היחידה הראשונה ממוקמת בשכ’ אבני חן צמוד להולי בייגל ויחידות נוספות מתוכנות להגיע בקרוב למכבים, מרל”ז ועוד.
אתם כל הזמן מחדשים, יש עוד הפתעות בדרך?
כל הזמן! לא על הכל אני יכול להרחיב עכשיו, אבל אנחנו נדאג ונשמח לעדכן את הלקוחות הקבועים שלנו בכל דבר בעיתו ובזמנו.
בהצלחה!
תודה.